Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~daremyth | użytkownik

imię i nazwiskoKasia Klon adresPandora zarejestrowany28.05.2006 @22:24:04 ostatnio na stronie14.08.2015 @02:21:34

Kolce jeży to przekształcone włosy, zbudowane z keratyny. Jeże nie są jadowite, ale kiedy ich igły wbiją się w ciało, trudno je wyjąć. Kolce jeża są mocno osadzone w jego ciele, w przeciwieństwie do jeżozwierza.

Kiedy jeż się przestraszy, zwija się w kulkę najeżoną kolcami oraz wydaje charakterystyczne posapywania. Taka technika obronna sprawdza się przeciwko większości drapieżników.

Jeże są zwierzętami bakowymi i żywią się ślimakami, dżdżownicami, jajami ptaków, małymi ssakami i płazami oraz owadami. Wbrew ludowym przesądom, jeże nie jedzą jabłek. Jako ssaki owadożerne mogą służyć w charakterze naturalnego środka owadobójczego. Jeż jest w stanie podczas jednej nocy zjeść 200 gramów owadów. Kiedy jednak spożyje szkodniki zabite pestycydami, może ulec zatruciu. Właściciel ogrodu może zachęcić kłującego konsumenta owadów do zamieszkania w ogrodzie przez dokarmianie go niewielkimi ilościami pokarmu dla psów lub kotów. Nie wolno dawać jeżom ani sera, ani mleka, bo nie tolerują laktozy. Jeże są przystosowane do spożywania wysokobiałkowych pokarmów, jeżeli jednak podaje się im za dużo tłustego jedzenia, to zapadają na niewydolność wątroby oraz mają problemy z sercem. W klimacie umiarkowanym jeże zapadają w sen zimowy. Często zagrzebują się w stertach opadłych liści, aby przespać chłodny okres roku.










kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwnie mam OnetSkypea no mam..
digarty62 komentarze618 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~olszanski    27.11.2006 @21:27:10
bardzo dziękuje
_______
War doesn't determine who is right, war determines who is left

Umysly mierne potepiaja wszystko, co przechodzi ich miare
~casaX    27.11.2006 @21:19:45
Szkoda ,bo laska ma figurke .
~casaX    27.11.2006 @21:07:39
Siemka szkoda foty .Pozdro .Piotrek.
~rsukiennik    22.11.2006 @22:26:30
dzięki za komentarz i zapraszam częściej
_______
Niczego nie obiecuję, ale czasem warto zajrzeć i zostwaić komentarz - za co wielkie dzięki
!pantone    22.11.2006 @16:15:03
...dziękuję za odwiedziny...pozdrawiam...
_______
.
~nightsideofeden    21.11.2006 @23:33:42
Dziękuję
^EssiDaven    21.11.2006 @20:42:58
łeeeeee tam

dzięki
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
~jasker    20.11.2006 @21:25:16
dziekuje
~qbanet    20.11.2006 @20:45:29
Dzięki za komentarz.
~maja0760    20.11.2006 @20:37:23
dzieki za kom do mojej fotki pierwsza i fajna ocenka pozdrawiam
~Jen    20.11.2006 @14:28:18
_______
...wylewając czerwone wino
Z ciemnozielonej butelki na kremowo-kolorowy dywan,
albo biały piasek...
~ksiadz    19.11.2006 @19:42:02
dzięki
~XamatorX    18.11.2006 @21:42:26
dziekuje za ocenke mojej fotki
_______
Jesli masz chwilke zerkni warto
http://lineage.supersmieszny.mix.patrz.pl/
~kormak    18.11.2006 @20:02:03
dzieki
~malyalbert    18.11.2006 @09:00:34
dzieki
~marcinps2    17.11.2006 @15:36:07
^ameliaa    17.11.2006 @08:15:00
niebardzo mam na to czas ...ale gdzie wysłałaś ? ..nic nie mam
_______
Katarzyna Rzeszowska
rzeszowska.com
info@rzeszowska.com
~Margaj    17.11.2006 @01:48:21
dzięki
^ameliaa    16.11.2006 @22:45:14
kotku .... usprawiedliwie wiekiem głupotki które piszesz .... chcesz to daj tego linka
_______
Katarzyna Rzeszowska
rzeszowska.com
info@rzeszowska.com
^ameliaa    16.11.2006 @11:49:23
to zdjęcie nie jest słabe .... jest .............. o wiele gorzej ... jeśli to faktycznie zabawa w ps-ie to musisz sie jeszcze duzo nauczyć .... ale zanim zaczniesz to robic ... najpierw naucz sie robic fotografie ... tak żeby miała ona jakiekolwiek wartosci estetyczne ... popracuj nad perspektywą .... nad balansem bieli ....nie oszukuj sama siebie że nieostrosc jest zamierzona .... gdzies ta ostrosc musi być ... na tym zdjęciu kompletnie jej nie ma .... i zanim uznasz kogos prace ponad przecietną zastanów sie czy sama potrafiłabys zrobic cos takiego .... zabłysnij i powal nas na kolana swoimi zdjęciami a nie czyms takim co zaprezentowałas pod moim zdjęciem ... pozdrawiam
_______
Katarzyna Rzeszowska
rzeszowska.com
info@rzeszowska.com
~froger3    16.11.2006 @11:42:09
_______
http://www.blackboxphoto.pl - fotografia nie tylko koncertowa
~wadera    16.11.2006 @11:33:52
moze i ludzie się nie orientują...ale ja się świetnie bawię przy grafice i jeszcze mi za to płacą...taki zawodowy los :P
Tobie nie przypada to do gustu...poprostu trudno
Pozdrawiam
_______
I am pain
I am real. I'm not a dream
I'm the chain around your neck as you scream
http://www.wadera.uuuq.com/
~abirato    16.11.2006 @11:32:05
dziękuję pięknie :kisses:
_______
Printy :D[http://abirato.deviantart.com/store]

Anyone can become a Queen Of The Circulating Library. Just Plant A Tree. (Coil) [http://brainwashed.com/coil/main.html]
-zdebi    16.11.2006 @11:06:23
ja wiedziałem o co Ci chodzi i pozwoliłem Ci to osiągnąć świadomie młahahahahahahaha (śmiech szaleńca)
Byte maine dame :D
-eror    16.11.2006 @11:02:53
jaką wiadomość ?
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt